2017. július 22., szombat

Dreams come true || 04 || DOMARK



– Mark Lee! – hallatszott a nappaliból az ideges kiáltás, melyet a fiatalabb legszívesebben elengedett volna a füle mellett. A szülei csupán egy hétre léptek le otthonról, s hiába taglalta nekik mennyire is érett, és nagyfiú már ő, ők csak azért is rá küldték a nagybátyját. Doyoung pedig rosszabb volt akármelyik mesebeli házi boszorkánynál.  – A mosogató már megint tele van mosatlannal!
– És akkor mi van? – Mark éppen célegyenesben volt abban a forma 1-es videojátékban, meg sem fordult a fejében, hogy most azt ott hagyja.
– Mosd el! – Doyoung dühödt hangját egyre közelebbről hallhatta, míg az idősebb be nem nyitott a szobájába. Meggyötört sóhajtást hallatva állt meg az oldalfának támaszkodva. – Ha vége, akkor tényleg mosd el.
– Igenis, anya! – Mark ajkai csalafinta mosolyra húzódtak. A képernyő tükröződésében látta, ahogy Doyoung feje szinte füstölni kezd, miközben szemét forgatta.

2 megjegyzés:

  1. Hello~

    Azt hiszem, együtt comebackelünk :'D még most is a lelkem valahol hawaiin nyaral, de azért élek :D ennyit rólam!
    Annyira imádom a párosaidat qwq egyébként is, NCT hiányom volt, de most bepótoltad. Meg hát Mark és Doyoung *^* Hiába nem volt ebben semmi romantika, akkor is olyan jó volt qwq Doyounghoz egyébként is illik ez a... hát "hisztis" anyuka szerep :'D Csak rá kell nézni. Mark meg én xd Hányszor eljátszom én ezt anyukámmal.
    Még így a végére... mi ez a kép Doyoungról? Mármint ez illegális! qwq *fangörcs off*
    Köszönöm, hogy olvashattam ^^

    XingYi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!~~
      Együtt comebackelünk? o.o Hát, akkor azt izgatottan várom ;)
      btw a páros nem az én dolgom, köszönd Hagunak :"D És nem véletlenül nem írtam ebbe semmi romantikusat, különben úgy éreztem volna megcsalom a DoTent ><
      Az a kép pedig életem szerzeménye, amint megláttam sikítva mentettem le a gépemre.
      Köszönöm, hogy írtál és, hogy olvastad! <3
      Ölel: Mirae

      Törlés