2017. március 18., szombat

Dreams come true || 02 || TENMIN

Ten könnyedén vezette végig tekintetét kecses mozdulatain a tükörben. Testét, –szokásához híven –, teljesen átadta a hangfalakból lüktető dalnak, s hagyta, hogy végtagjai maguktól mozogjanak az ütemre. Csak a zenével ketten akart létezni a táncteremben, de elég volt csak egyszer rossz lépést tennie, s az idilli állapot megszakadt.
– Nem hajlít a jobb láb, hanem nyújt! – Ten gyilkos tekintetekkel fordult hátra, a kanapén terpeszkedő egyénre, s annak öntelt vigyorú képére. Mintha Jaeminnek életcélja lett volna tönkretennie az idősebb napját, folyamatosan beszólogatott, és az egészben csak az volt a borzalmas, hogy jogosan.
– Pofád befogod tökmag, vagy az arcod már közel sem lesz ilyen harapnivaló, miután találkozott a fallal! – Ten vicsorogva sziszegte az orra alatt a szavakat, reménykedve benne, hogy a fiatalabb, ha már a szép szóból nem is, de ebből érteni fog. De válasznak csak a termet körbejáró ördögi kacajt kapta.

2 megjegyzés:

  1. Szia ^^
    Érdekes páros, az biztos, de hát amilyen párosokat én kitaláltam a picinyke agyammal, huh >< és most nagyon hiányolom Tent qwq jöhetne egy NCT U comeback. és Jaemin is, na jó, nem sírok!
    Próbálnék normális kommentet összehozni, de nem megy. Bár nálad nagyon is nehéz. Az biztos, hogy jó kis löketett adtál a tanuláshoz ^^ (még a RenLe alatt írtad, hogy van valami a tarsolyomban. Van^^)
    Köszönöm, hogy olvashattam!
    XingYi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj drága XingYi, hát látod milyen rossz vagyok?
      Nem csak az írást hanyagoltam el mostanában, de azt is, hogy válaszolgassak a kommentekre, pedig te tényleg mindig írsz és feldobod a kedvem <3
      A páros meg nem az én művem (khm.. Hagu... khm) szóval csak próbáltam kihozni kettejükből a legreálisabb helyzetet, és azt hiszem sikerült is.
      Köszönöm szépen, hogy olvastad, és nagyon sajnálom, hogy így, röpke négy hónappal később reagálok. ><
      Ölel: Mirae

      Törlés