2017. március 17., péntek

Dreams come true || 01 || MARKSUNG

Sziasztok! Nos Hagu-val úgy döntöttünk, hogy mivel nincs túl sok iromány az NCT Dreammel, ám mivel mi nagyon szeretjük őket, egy kihívás keretein belül próbáljuk népszerűsíteni a párosokat. Remélem kíváncsian követni fogtok minket!

Gyermeki arcvonásai eltorzultak, homlokán izzadtság gyöngyözött, torkából halk, ám de annál fájdalmasabb nyögések törtek elő. Elterülve feküdt, magatehetetlenül és kiszolgáltatva, mint egy koszos rongy. S pontosan úgy is érezte magát; egy koszos rongy, amit háromszor kicsavartak és még ment két menetet a centrifugában is. Csupán jobb lábát hasogatta borzalmas fájdalom, de ez egész testére kihatott, s leginkább már élni sem volt kedve.
Egész este csupán csak egy pillanatra sikerült megfeledkeznie kínjairól; amikor Mark hideg ujjai arcához értek, s kisöpörték szeméből a kusza hajszálakat.
– Nyugalom, ez csak egy rándulás. Holnapra jobban leszel, a hétvégén meg már táncolhatsz is. – mosolygott rá bíztatóan mélybarna szemeivel, melyekben a törődés, mint apró fényfolt csillant meg. – De most próbálj meg aludni!

Jisung szempilláit lehunyva bújt közelebb az idősebbhez, s miután az egy apró puszival kívánt neki szép álmokat, rövid időn belül sikerült is elaludnia.

2 megjegyzés:

  1. Meghaltam .-.
    Istenem, olyan aranyos volt, hogy elhaláloztam. Kis finom szösszenet, olyan rövid, hogy egyben bekaptam. *^* imádtam! Btw, nagyon helyes, hogy népszerűsítitek a dreamt, nekem is ez a célom ^^ szóval, szívesen olvasnék még ilyen rövidke drabblet :33 köszönöm, hogy olvashattam!
    XingYi❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj még erre sem válaszoltam ><
      Igazából ez a projekt is jól félbe maradt:"). Na majd ha mindenki itthon lesz kezdek vele megint valamit, és hozok neked még ilyen cukiságokat <3
      Köszönöm, hogy vagy nekem és mindig írsz <3
      Ölel: Mirae

      Törlés